Asztro kuckó

Bemutatkozás

2015. március 20. - Asztro Kuckó

Molnár Ildikó a polgári nevem, az interneten asztrológusi körökben viszont sokan Mikolta néven ismernek. Természettudományi végzettségem mellett 2001 óta foglalkozom komolyabban asztrológiával. Több tanárnál is tanultam – főbb tanáraim azt az irányt képviselték, ahol a tradicionális asztrológia mellett a pszichológiai ismereteket is átadtak tanítványaiknak. Tanulmányaimmal viszont egy lavina indult el nálam. Ráléptem az ezotéria, spiritualitás útjára. Asztrológiához sok mindent hozzátanultam (tarot, mágia, filozófia, módosult tudatállapotos technikák), de „szerelmemnek” az asztrológia mindvégig megmaradt. Hobbiként folyamatosan elemeztem és adtam tanácsokat másoknak mind a neten, mind személyesen. Később, 2012-ben elvégeztem az Integrál Akadémia integrál pszichológia szakát, mely számomra megkoronázta az egészet: 3 év spirituális és tudományos tanulmány mellett kemény önismereti munkában vettünk részt. Sokrétű érdeklődésem egy rendszerré állt össze, ahol mindennek megvan a maga helye és szerepe, mint ahogy legbelül mindig is éreztem és tudtam. Kombináltam a kettőt, s pár barátomon tesztelve, asztrológiai tudásomat már integrál szemléletben adtam át nekik.

asztrokucko.JPG

Facebookon létrehoztam egy csoportot, Asztrológia a mindennapokban címmel. Amennyiben kedved van hozzá, és szeretnél aktív résztvevője lenni egy csoportos tanulásnak, nyugodtan csatlakozz hozzánk!

https://www.facebook.com/groups/496933657114294/

Blogomban szívesen osztom meg eddigi tudásomat és szívesen veszem mások véleményét is.
HOROSZKÓP szekcióban a bolygók aktuális jegyváltásáról, jelenlegi asztrológiai állásokról szeretnék írni.
ASZTRO SULIban pár asztrológiai alap kifejezést szeretnék megvilágítani, reményeim szerint kicsit másképp, mint ahogy ezidáig olvasható volt. Emellett pár asztrológiai elemzés is itt lesz megtalálható.
INTEGRÁL írásaimban az akadémián tanultakat ismertetem.
LÉLEK részben a bennem megfogalmazódó érzések, gondolatok kapnak helyet. 

Kapcsolódó link:

Interjú

Szolgáltatói honlapom:

http://integralasztro.hu

 

Molnár Ildikó asztrológus és integrál önismereti tanácsadó

A bejegyzés trackback címe:

https://asztrokucko.blog.hu/api/trackback/id/tr567286871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása